Subject: Teabenõue
From: "METSARU Jelizaveta" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jan 2025 12:33:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Jelizaveta Metsaru, pöördun teie poole teabenõudega.

Palun järgmist teavet:

1.	millised õigusaktid (seadus, määrus jms) ning millised konkreetsed
sätted reguleerivad iluprotseduuri teenust nagu ilusüstid,
botuliintoksiini süstid, mida süstitakse naha alla.

2.	kas üde tohib teostada neid protseduure (ilusüstid,
botuliintoksiini süstid), kui ta töötab ilukliinikus, kellel on olemas
vastav tegevusluba antud protseduuride teostamiseks ja kõrval on vastutav
arst?

3.	Kes tohib olla vastutav arst?

4.	Kas õde tohib osaleda ilusüstide (hüaluroonhapet sisaldavad
täitesüstid ehk fillerite, mis on III klassi meditsiiniseadmed)
praktilistel koolitustel?

Palun vastust e-postile:    <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Jelizaveta Metsaru

Baltics Manager for Galderma Products

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

Pärnu mnt 501, 76401 Laagri, Estonia

M: +372 54610961

E:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

W:  <http://www.tamrobaltics.com> www.tamrobaltics.com